Welkom op de website van OBS Op d 'Esch

De basisschool speelt een belangrijke rol in de ontwikkeling van een jong kind. Elke week brengt uw kind, 8 jaar lang, ruim 25 uur per week door op school. Dat is een belangrijk deel van een kinderleven. In deze periode vertrouwt u uw kind toe aan de door u gekozen basisschool. U weegt natuurlijk zorgvuldig af welke school dat zal zijn.

Op deze website schetsen wij u een beeld van onze school en we beschrijven de manier waarop wij het onderwijs aan onze leerlingen vormgeven.
U krijgt een idee van wat wij belangrijk vinden en u ontdekt wat wij onze leerlingen willen meegeven. Wij vertellen u wat wij willen bereiken en op welke manier we dat doen.
De gebruikte foto’s geven een indruk van de sfeer op onze school en van de manier waarop leerlingen, leerkrachten en ouders samen een fijne, goede school vormen.

Bent u na het lezen van de teksten en het zien van de foto’s nieuwsgierig geworden naar onze school, dan nodigen wij u van harte uit onze school te bezoeken. Loop gerust eens binnen of maak een afspraak.